İdo Tatlıses'ten İbrahim Tatlıses'e Övgü: "Adamlığı Babamdan Öğrendim" İdo Tatlıses'ten İbrahim Tatlıses'e Övgü: "Adamlığı Babamdan Öğrendim"

Ünlü komedyen Ata Demirer, Türk Hava Yolları’nda uçak koltuk numarasının değiştirilmesi üzerine yaşadığı rahatsızlığı anlattı. Farklı bir koltuğa yönlendirilmekten duyduğu rahatsızlığı ifade eden Demirer, durumu sosyal medya hesabından eleştirdi ve yaptığı paylaşımda kamuoyuna seslendi.

Ata Demirer'den Isyan Yterince Değersiz Hissettiriliyor!

‘’Tatlı bir isyan ettim’’

Demirer yaptığı paylaşımda, yaşadığı olayı şu sözlerle dile getirdi: “Havaalanına erken geldim, F1 numaralı koltuğu verdiler. Uçağa biniş kontrol noktasında ‘F3 oldunuz’ dediler! Neden dedim? Değişiklik oldu uçak vesaire... Neyse, bindim; herkes mutlu, F1 boş. Sonra tatlı bir isyan ettim, bir süre sonra F1’e geçin buyurun dediler".

Ata Demirer'den Isyan Yterince Değersiz Hissettiriliyor!2

‘’Bu memlekette değersiz olduğumuz hissettiriliyor’’

Demirer, aynı zamanda yaşananların adil olmadığını belirterek, "Anlaşılan beklenen ağır abi yetişememiş. Çok ayıp ya! F1 meraklısı değilim ama ya o koltukları satma ya da bunu yapma" dedi. Paylaşımında Türk Hava Yolları'na seslenen Demirer, "Bunu şikâyet olsun diye yazıyorum. Bu memlekette zaten yeterince değersiz olduğumuz hissettiriliyor, ayıptır! Hakkım olanı almak ve başkalarının da alması" ifadelerini kullandı.

Müşteri memnuniyeti

Ata Demirer'in bu çıkışı, havayolu şirketleriyle ilgili müşteri memnuniyeti ve hizmet standartları üzerine tartışmalara yol açtı. Demirer, bu olayla sadece kendi hakkını aramakla kalmadı, aynı zamanda benzer sorunları yaşayan tüm yolcuların hakkını savunması gerektiğini hatırlatmış oldu.