Kredi kartı borcu yapılandırmasında yeni dönem: 1 Kasım'da başlıyor Kredi kartı borcu yapılandırmasında yeni dönem: 1 Kasım'da başlıyor

İş Bankası'nın mobil uygulaması İşCep, 15 Ekim 2024 itibarıyla erişim sorunlarıyla gündeme geldi. Müşteriler, mobil uygulamaya giriş yaptıktan sonra işlem sonuçlarını görememe ve hata mesajlarıyla karşılaşıyor. İş Bankası yetkilileri konuyla ilgili çalışmalara başladıklarını duyurdu.

İşCep çöktü mü? İşlem sonuçları görülemiyor!

İş Bankası müşterileri, 15 Ekim itibarıyla İşCep uygulamasına girişte ciddi sorunlar yaşamaya başladı. Kullanıcılar, "İşleminizin sonucu gösterilemedi" gibi hata mesajları ile karşılaşırken, parasal işlemler gerçekleştirenler hesap hareketlerini kontrol etmek için müşteri hizmetlerine yönlendirildi. Banka tarafından sorunun giderilmesi için çalışmaların sürdüğü belirtildi.

Bankadan açıklama bekleniyor

Erişim sorununun çözümüne dair bankadan henüz resmi bir açıklama gelmedi. Ancak İş Bankası Destek hesabı sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamada "Merhaba, yaşanan sorun bilgimiz dahilindedir ve gerekli çalışmalar yapılmaktadır. Anlayışınız için teşekkür ederiz," ifadelerine yer verdi. Müşterilerin mağduriyetinin kısa süre içinde giderilmesi bekleniyor.