Çeşme Belediyesi, vatandaşların belediyeye ulaşmasını kolaylaştırmak ve hizmet kalitesini artırmak amacıyla hayata geçirdiği Çeşme Çözüm Merkezi’nin açılışını gerçekleştirdi. Vatandaşların taleplerini etkin şekilde değerlendirmeyi hedefleyen merkez, doğrudan sisteme aktarılan taleplerin hızlıca belediyeye bağlı müdürlüklerde çözüme kavuşturulmasını sağlayacak. Başkan Denizli, merkezin özellikle belediye müdürlükleri arasındaki koordinasyonu artırarak, sorunlara yerinde ve hızlı müdahale imkanı sunacağını ifade etti.
Başkan Denizli: "Daha sağlıklı bir diyalog zemini oluşturacağız"
Açılış töreninde konuşan Belediye Başkanı Lal Denizli, Çeşme Çözüm Merkezi ile süreçlerin daha yakından takip edileceğini ve vatandaşlarla daha güçlü bir iletişim ağı kurulacağını belirterek, "Bu merkez sayesinde taleplerin her adımını takip etme imkanımız olacak. Bu sayede vatandaşla daha doğru ve sağlıklı bir diyalog zemini oluşturacağız. Tüm talepler sistemde kayıt altında olacağı için belediye olarak hizmet kalitemizi sürekli geliştirme imkanı bulacağız," dedi.
Hızlı iletişim ve hızlı çözüm
Merkezin tüm çalışanlarının gerekli eğitimleri aldığını ve vatandaş memnuniyetini ön planda tutan bir hizmet anlayışı benimsediklerini söyleyen Başkan Denizli, merkezin işleyişi hakkında da bilgi verdi. Denizli, "Vatandaşın hızlıca ulaşabildiği ve aynı hızda yanıt alabileceği bir yapıyı kurduk. Çözüm merkezimiz sayesinde halkımızın talepleri en kısa sürede değerlendirilerek ilgili birimlere iletilecek," ifadelerini kullandı.
Başkan Denizli'den teşekkür mesajı
Çeşme Çözüm Merkezi'nin hizmete girmesinden duyduğu memnuniyeti dile getiren Başkan Denizli, merkezin Çeşme halkına hayırlı olmasını dileyerek emeği geçen tüm ekibine teşekkür etti.