Türkiye’nin en büyük sorunlarından biri olan işsizliğe karşı Gaziemir Belediyesi’nin CV Bank birimi, iş arayan yurttaşlarla işverenler arasında köprü kurmaya devam ediyor. 2024 yılında 2 bin 370 kişinin CV kaydını alan birim, düzenlediği iş görüşmeleriyle bin 35 kişiyi yeni işine kavuşturdu.
Gaziemir Belediyesi’nden örnek çalışma
Gaziemir Belediyesi’nin CV Bank birimi, işsizlikle mücadelede hem yurttaşlara hem de işverenlere destek sağlıyor. Özel bir yazılım kullanılarak iş arayanların özgeçmişlerini kaydeden birim, bu verileri başta Ege Serbest Bölgesi (ESBAŞ) ve Sarnıç’taki sanayi kuruluşları olmak üzere İzmir ve çevresindeki firmalarla paylaşıyor.
2024 yılında 8 bin 189 özgeçmiş paylaşımı yapan birim, düzenlediği toplu iş görüşmeleri sayesinde 587 erkek ve 448 kadının iş bulmasını sağladı. CV Bank, sadece istihdam sağlamakla kalmayıp vatandaşlara kariyer planlaması konusunda da rehberlik ediyor.
“İş arayanların yanındayız”
Gaziemir Belediye Başkanı Ünal Işık, CV Bank’ın işsizlikle mücadelede önemli bir rol üstlendiğini belirterek, “Ülkemizin ekonomik krizle derinleşen işsizlik sorununun çözümüne katkıda bulunuyoruz. Bin 35 yurttaşımızı iş sahibi yapmanın mutluluğunu yaşıyoruz. İş arayan yurttaşlarımızı ve personel arayan firmalarımızı CV Bank birimimize bekliyoruz.” dedi.
CV Bank’a başvuru nasıl yapılır?
CV Bank, Gaziemir Belediyesi Ana Hizmet Binası ve Sarnıç Hizmet Binası’nda yüz yüze hizmet verirken, çevrim içi kayıt imkânı da sunuyor. İş arayan vatandaşlar, belediyenin mobil uygulaması ve e-belediye sistemi üzerinden kolayca özgeçmiş oluşturup güncelleyebiliyor.
Personel arayan firmalar da CV sorgulama yaparak ihtiyaçlarına uygun çalışanları bulabiliyor. Daha fazla bilgi için CV Bank’a 0232 999 0251 dahili 5050, 5528 veya 2425 (Sarnıç) numaralı telefondan ulaşılabiliyor. Gaziemir Belediyesi, CV Bank aracılığıyla işsizlikle mücadelede umut olmaya devam ediyor.