İzmir Karaburun Belediyesi gerçekleştirecek personel alımını duyurdu. Duyuruya göre bir gıda teknisyeni ve bir şoför alınacağı açıklandı. Son başvuru tarihi 7 Ocak 2025 olarak belirlenen ilan için detaylar merak ediliyor. Peki, başvuru yapmak için hangi şartlar gerekiyor? İşte Karaburun Belediyesi eleman alımına dair tüm detaylar...
Gıda teknikeri pozisyonu
- Açık İş Sayısı: 1
- Niteliği: Geçici
- Başvuru Tarihleri: 3 Ocak 2025 - 7 Ocak 2025
- Başvuru Adresi: Atatürk Caddesi, Cumhuriyet İş Merkezi No: 2/5, Karaburun/İzmir
- Görüşme Tarihi ve Yeri: 8 Ocak 2025, Saat 10:00, Mimas Bel Gıda Turizm A.Ş. Merkez Ofisi
Şoför pozisyonu
- Açık İş Sayısı: 1
- Niteliği: Geçici
- Başvuru Tarihleri: 3 Ocak 2025 - 7 Ocak 2025
- Başvuru Adresi: Atatürk Caddesi, Cumhuriyet İş Merkezi No: 2/5, Karaburun/İzmir
- Görüşme Tarihi ve Yeri: 8 Ocak 2025, Saat 10:00, Mimas Bel Gıda Turizm A.Ş. Merkez Ofisi
Başvuru koşulları neler?
- Adayların Karaburun’da ikamet ediyor olması gerekmektedir.
- 28 Nisan 2018 tarihli ve 11608 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı’nın 4. maddesinde belirtilen şartları taşımak.
Gerekli belgeler
- Özgeçmiş
- İkametgah Belgesi
Kaynak: Haber Merkezi