İzmir Karşıyaka Belediyesi’nin girişimcilik ekosistemine katkı sağlamak amacıyla hayata geçirdiği Kolektif Girişimcilik Merkezi, Necip Demir Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencilerini misafir etti. Etkinlikte, gençlerin girişimcilik kültürünü yakından tanımaları, kariyer planlamalarına katkı sağlanması ve yenilikçi projelere ilgi duymalarının teşvik edilmesi hedeflendi.
Girişimcilik hikayeleriyle farkındalık artırıldı
Yaklaşık 20 lise son sınıf öğrencisinin katıldığı etkinlikte, sürdürülebilir girişimcilik modelleri, dijital inovasyon ve sosyal etki odaklı projeler hakkında bilgiler verildi. Karşıyaka Kolektif Girişimcilik Merkezi Koordinatörü Hülya Gürcaner’in sunumuyla başlayan etkinlikte, merkez faaliyetleri ve girişim hikayeleri gençlere aktarıldı. Karşıyaka Kolektif girişimlerinden Swatchloop'u girişimin kurucu ortağı Gökberk Devrim, Zero One Touch'ı girişimci Kıvılcım Berrak, Moaby Coach'u ise girişimin kurucusu Mustafa Dizdar anlattı. Girişimleri ile ilgili sunum yapan girişimciler, gençlerden gelen soruları da cevapladı.
“Gençlerimiz yarınlara yön verecek"
Karşıyaka Belediye Başkanı Yıldız Ünsal, etkinlikte gençlere destek olmaktan mutluluk duyduklarını belirterek şu ifadeleri kullandı:
Gençler, yarının dünyasını inşa edecek en önemli gücümüz. Kolektif Girişimcilik Merkezi'nde onların fikirlerini desteklemek ve girişimcilik vizyonlarını geliştirmek için çalışıyoruz. Yarınlara yön verecek gençlerimizin girişimciliği yakından tanıması ve bu vizyona sahip bireyler olarak yetişmesi çok önemli. Onları merkezimizde ağırlamaktan mutluluk duyuyoruz. Bu pırıl pırıl zihinlerin çok başarılı olacağına, yenilikçi projeler ile geleceğe yön vereceklerine inanıyorum. Biz de bu yolda çalışmaya, Karşıyaka'yı her alanda ileri taşımak için gençlerimizle omuz omuza ilerlemeye devam edeceğiz"
Eğitimcilerden teşekkür
Etkinliğin öğrencilerin kariyer gelişimlerine sağladığı katkıya dikkat çeken Necip Demir Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi eğitimcileri, Karşıyaka Belediyesi ve Kolektif Girişimcilik Merkezi ekibine teşekkür etti.