İZMİR

Konak Belediyesi’nin iletişim hattı, vatandaşın yanında

Konak Belediyesi’nin iletişim hattı ile vatandaşlara telefon ve WhatsApp üzerinden anında erişim ve hızlı çözüm imkanı sunuyor.

Konak Belediyesi’nin iletişim hattı, vatandaşın yanında
Abone Ol

Konak Belediyesi, yurttaşların taleplerine hızlı ve etkin çözüm sunmak için 444 35 66 numaralı İletişim Hattı’nı devrede tutuyor. Telefon ve WhatsApp üzerinden hizmet veren hat, Konaklılara anında erişim ve çözüm olanağı sağlıyor.

Tek numara, anında çözüm

Konak Belediyesi’nin 444 35 66 numaralı İletişim Hattı, vatandaşların şikâyet, öneri ve taleplerini dinleyerek bunları öncelik sırasına göre ilgili birimlere yönlendiriyor. Hem telefon hem de WhatsApp üzerinden hizmet veren sistem, fotoğraf ve video desteğiyle şikâyetlerin görsel olarak da iletilmesine olanak tanıyor. Böylece vatandaşlar, yaşadıkları sorunları anında yetkililere ulaştırabiliyor.

Çözüm Anında

Başkan Mutlu: Çözüm cebinizde!

Konak Belediye Başkanı Nilüfer Çınarlı Mutlu, vatandaşlarla kesintisiz iletişim sağlayarak ilçedeki sorunları en hızlı şekilde çözüme kavuşturmayı amaçladıklarını belirtti. Başkan Mutlu, “444 35 66 numaralı hattımızla hem telefonda hem WhatsApp üzerinden Konaklı komşularımızın yanındayız. Taleplerini ileten vatandaşlarımıza en kısa sürede dönüş yaparak çözüm sağlıyoruz. Konak'ı daha yaşanabilir bir kent yapmak için bu süreci etkin bir şekilde kullanmaya devam edeceğiz” dedi.

Konak Belediyesi, çağdaş ve erişilebilir hizmet anlayışıyla, vatandaşların belediyeye ulaşmasını kolaylaştırıyor ve sorunlarına hızlı yanıt veriyor.