İzmir Güzelbahçe Belediyesi gerçekleştirilecek personel alımını duyurdu. Duyuruya göre 1 okul öncesi eğitim müdürü, 2 okul öncesi yardımcı öğretmen ve 5 okul öncesi öğretmen alımı açıklandı.
Son başvuru tarihi 1 Şubat 2025 olarak belirlenen ilan için detaylar merak ediliyor. Peki, başvuru yapmak için hangi şartlar gerekiyor? İşte Güzelbahçe Belediyesi personel alımına dair tüm detaylar...
Alınacak pozisyonlar ve kadro bilgileri
-
Okul öncesi eğitim müdürü
- Açık iş sayısı: 1
- Deneyim: En az 2 yıl.
- Nitelik: Daimi.
-
Okul öncesi yardımcı öğretmen
- Açık iş sayısı: 2
- Deneyim: En az 2 yıl.
- Nitelik: Daimi.
-
Okul öncesi yardımcı öğretmen
- Açık iş sayısı: 5
- Deneyim: En az 2 yıl.
- Nitelik: Daimi.
Başvuru tarihleri ve adresi
Başvurular 23 Ocak 2025 - 1 Şubat 2025 tarihleri arasında alınacaktır. Başvuru adresi:
Yalı Mahallesi, İstikbal Caddesi, Güzelbahçe Atatürk Kültür Merkezi (Belediye Şirketler Birimi), Güzelbahçe/İzmir.
Başvuru şartları neler?
- Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak.
- Medeni hakları kullanma ehliyetine sahip olmak.
- Üniversitelerin ilgili bölümlerinden (önlisans veya lisans) mezun olmak.
- Pedagojik formasyon belgesine sahip olmak.
- Milli Eğitim Bakanlığı kriterlerine uygun olmak.
- Eğitim teknolojilerini etkin kullanabilmek.
- Okul Öncesi Eğitim Müdürü pozisyonu için: En az 2 yıl yöneticilik deneyimi.
- Okul Öncesi Yardımcı Öğretmen pozisyonu için: En az 2 yıl öğretmenlik deneyimi.
- Tercihen Güzelbahçe ilçesinde ikamet etmek.
Çalışma şartları neler?
- Çalışma Adresi: Güzelbahçe Belediyesi sınırları.
- Çalışma Süresi: Haftalık 45 saat, tam zamanlı.
Başvuru için gerekli belgeler hangileri?
- Başvuru dilekçesi.
- Diploma veya çıkış belgesi.
- İkametgah belgesi.
- Kimlik fotokopisi.
- Güncel CV.
Mülakat bilgileri
Mülakatlar, Atatürk Kültür Merkezi/Güzelbahçe Belediyesi Şirketler Biriminde yapılacaktır. Başvuru uygun bulunan adaylara tarih ve saat bilgisi telefonla iletilecektir.