İzmir Karşıyaka Belediyesi, katılımcı yönetim anlayışıyla vatandaşların taleplerine hızlı ve etkin çözümler sunmaya devam ediyor. ÇÖZMER sistemi üzerinden 9 aylık süreçte yapılan 54 bin 892 başvurunun %98’i çözüldü. Başkan Yıldız Ünsal, şeffaf ve ulaşılabilir bir belediyecilik anlayışıyla hareket ettiklerini vurguladı.
ÇÖZMER ile etkin ve hızlı çözüm
Karşıyaka Belediyesi, Çağrı Merkezi ve WhatsApp gibi iletişim kanallarından gelen taleplerin ÇÖZMER sistemi ile takip edildiğini açıkladı. Nisan ayından bu yana kaydedilen 54 bin 892 başvuru, ilgili müdürlüklerle iş birliği içinde değerlendirildi. Çözüme ulaştırılan başvuru oranı %98’e ulaşırken, kalan başvuruların işlemde olduğu bildirildi.
Başvurular; temizlik, çöp toplama, park bakım ve ilaçlama gibi farklı alanlarda yoğunlaştı. Halkla İlişkiler Müdürlüğü’ne bağlı çalışan ekipler, vatandaşların taleplerine hızla yanıt verdi.
"Ulaşılabilir belediyecilik anlayışıyla hizmet veriyoruz"
Karşıyaka Belediye Başkanı Yıldız Ünsal, vatandaş odaklı bir yönetim anlayışı benimsediklerini belirterek şunları söyledi:
"7/24 ulaşılabilir belediyecilik anlayışıyla hizmet veriyoruz. Vatandaşlarımızın bana ve belediyemize, rahatlıkla ulaşabileceği pek çok iletişim kanalımız var. Bu kanallardan iletilen ve ÇÖZMER'e kaydettiğimiz tüm talepleri; özveriyle çalışan ekip arkadaşlarımız ile büyük bir titizlikle değerlendiriyoruz. Halkımızın memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmak, sorun ve şikayetleri de en aza indirmek için kararlılıkla çalışmaya devam edeceğiz"
Bir tuşla hizmet
Karşıyaka Belediyesi’nin iletişim kanalları üzerinden yapılan başvurular, ÇÖZMER sistemiyle kayıt altına alınıyor. Vatandaşlara, süreci takip etmeleri için bir başvuru numarası gönderiliyor. Taleplerin çözümü tamamlandığında başvuru sahibi bilgilendiriliyor.