İngiliz otomobil devi Jaguar, 2026’da piyasaya sürülecek elektrikli otomobilleri için yeniden markalaşma sürecine girdiğini duyurdu. Bu kapsamda yeni bir logo tasarımı sunan şirket, markanın ikonik jaguar silüetini korurken, bu figürü 16 çubuklu modern bir ızgarada sergiledi.
Yazı fontu ve monogramda yenilik
Jaguar’ın yeni ibaresi, daha minimalist bir yaklaşımla küçük harflerle tasarlandı. Ayrıca, yeni oluşturulan monogramda “j” ve “r” harflerinin birleştiği görülüyor. Markanın yeniden markalaşma sürecinde renk paleti de yenilendi. Yeni tonlar, elektrikli araçların modern ve sofistike görünümüne uyum sağlayacak şekilde seçildi.
"Her şeyi sıfırladık"
Jaguar CEO’su Adrian Mardell, “Bu kez muhteşem bir şey yapacağız.” diyerek, yeniden markalaşma sürecinin bir dönüm noktası olduğunu belirtti. Mardell, yeni Jaguar modellerinin sürücülerle duygusal bağ kurmayı hedeflediğini vurguladı.
2 Aralık’ta daha fazlası geliyor!
Jaguar, 2 Aralık 2024’te düzenleyeceği bir etkinlikte yeniden markalaşma süreciyle ilgili daha detaylı bilgiler sunacağını açıkladı.